i en främmande stad

hej mina små hjärtan. ligger i sängen i en främmande stad. jag och min pullis ska strax se en skräckis och sen save the last dance efter, man måste jämna ut det haha.

det är första gången jag sitter vid datorn på ett bra tag. mitt internet kommer förmodligen nu i veckan och då hämtar jag självklart min dator ifrån mamsen också. sedan ska vi ner till polisen och fixa leg som jag inte har haha.. 18 snart, sånt måste man ha. kommer hem på måndag igen. idag har jag suttit i ett tåg, och promenerat runt i en främmande stad, det har varit riktigt mysigt och avkopplande. känns skönt att vara borta ifrån nkpg..

jag kommer att svara på era frågor när jag kommer hem och kanske köra en sminkvideo (jag hatar att videoblogga så vi får se hur det går) haha.. sen tänkte jag bara ta mig tid att svara på en patetisk fråga som jag fått.. just have to do it..

någon undrade om det är något mellan mig och manne. enkelt svar, men jag kommer inte besvara den i vilket fall. det roliga är att någon bitch har snokat på fb och sedan kommenterar anonymt på bloggen vilket är otroligt pinsamt. skriv till mig på chatten så får du jätte gärna svar, för jag är 99 % säker på att du och jag är vänner. om inte, så får du jätte gärna höra av dig via meddelande hähä.

nu en cigg och sedan movie time. hörs när vi hörs.. puss

Kommentarer
Anonym

Hur fick du tag i en lägenhet när du bara är 17? :O



2011-06-28 @ 00:47:36
Anonym

ska du övning köra :)? vad jobbar dina föräldrar med



2011-06-28 @ 17:16:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!