Hemma!

Stack ut och mötte jenni, vi promenerade till ica & handlade lite gott och sen rörde vi oss mot folkparken. feyan kom aldrig men sara gjorde det i alla fall. vi satt där och snackade skit. doppade jordgubbar i grädde, käkade nötter, drack power king och njöt av livet. saras mami och saras systers barn kom dit en sväng också. vi kidnappade den minsta och tog med henne på en promenad runt hela norrköping. vi har gott överallt idag igen haha. runt och runt.

nu är jag hemma. har precis slängt i mig mat eftersom att jag inte ätit någon mat på hela dagen. har huvudvärk och jag misstänker att det är pga det. här nedan ska ni få lite bilder ifrån dagen & en video som visar hur det blir när man inte har något mer att säga varandra, när man har tråkigt och är RASTLÖS.











sprutade grädde i hela käften på henne AHAHHA dog..




nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sedan däcka. imorgon blir det att vakna tidigt och städa rummet. hoppas på fint väder för imorgon kanske jag har chansen att bli SUPERglad :D puss och god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!