Härliga sommar

Jag är såååååååååå död! sov ju bara tre timmar inatt. gick upp kl 7. är död död död! la mig och sola på balkongen vid halv 2 tiden och efter bara en liten stund där fick jag sms av josse så jag mötte upp henne, promenerade till klocket i den varma solen och snackade skit. skönt!

känner mig dock helt sliten nu. min kropp skriker efter sömn. ush. det enda jag fått i mig idag är två pizzabitar, blir verkligen inte hungrig på varken mat eller något annat när det är sånt här vädret, plus att jag har mens - då blir jag inte sugen. bara innan och efter mensen -.- ... psyk body. det godaste som finns just nu är dricka.. coca cola & vatten.. vatten i mängder. ska hämta ett stort glas strax.

nej känner att jag bara babblar skit här. ska nog däcka lite. hur ska jag kunna sova i denna värmen? plus att jag har mens. haha asså uft det märks verkligen att jag har pms. hatar mens i denna värmen. FETT ÄCKLIGT. dusha? ja fan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!