hääääälluuuu

Har haft rätt mycket att styra med i dagarna som varit, möten, firat levent. Grattis igen!!! Fyllt i papper, skickat in papper, städat, tvättat diskat osv. Det r en hel del jobb med att flytta hemifrån hörni! Myskvällar har det oxå varit hihi :) imorgon ska jag hjälpa mamma med lite grejer och sedan fixa med lite annat. Sticker ifrån Norrköping snart ju. Sola lite innan jag sticker är ett måste ;) haha... Internet är beställt, och snart får jag hem det. Inte långt kvar tills det blir vanlig uppdatering igen. Har faktiskt saknat bloggen huhu.. Vilken grej haha orka ha ett band till en jävla blogg :) haha ja ja det är bara kärlek. Nej nu sätter jag punkt här. Hörs peps! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!