GOD NATT

Jag & S har kollat på två skräckfilmer. känns dock som att vi har sett på flera för timmarna sprang iväg.

den första filmen hette the human centipede. den handlade om en kirurg som enligt mig var psykiskt störd. han vill göra en mänsklig tusenfoting. riktigt äcklig film! måste dock säga att slutet var det keffaste jag varit med om. och jag HATAR dåliga slut..



den andra filmen vi såg hette i spit on your grave och den var riktigt tung! det handlar om en kvinna som är författare, hon hyr en studa ute i skogen för att kunna skriva en ny bok och slappna av. där får hon besök av killarna hon tidigare frågat efter vägen om. de gör både det ena och det andra med henne, men till slut får hon hämnas och gud vilken känsla det var att se hennes hämnd! hon var tung! jag hade gjort precis lika dant!!! SE VÄRD!


nu ska vi väl inte göra så mycket mer, kanske kolla på en till skräckis eller bädda ner oss framför tvn. vi hörs imorgon hjärtisar. god natt puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!