god natt

Hello sweeties! Jag och verro har kollat på lite filmer. Superskönt att bara ta det lugnt. Hon gick för en liten stund sen. Ja ligger i min säng och kollar på tv. Det är tråkigt utan dator.. Men såhär får det bli så länge. Bättre än inget :) varför jag egentligen öppnade detta inlägget är för att meddela er att jag INTE skiter i era love questions. Jag lovar med hela mitt hjärta att svara på dem så fort datorn och Internet är igång. Så fortsätt att skicka in ! Kärlek till er. Sov så gott, för det ska jag. Måste försöka sova.. Alarmet ringer 9:30 .. :(

Kommentarer
Anonym

har en fråga till dig vad jobbar dina föräldrar med :)?



2011-06-22 @ 03:12:32
Anonym

hej selma , de är väl bättre för dig att ta 3g eller annat för att du kan betala själv varje månad , asså du fyller på den varje månad istället för att det ska komma räkningar varje månad och du inte har råd att betala:D bara ett tips



2011-06-25 @ 20:21:49
Anonym

är det något mellan dig och manuel ? :)



2011-06-27 @ 13:05:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!