Firrefisk

KARIN: hej selma !
acepterar du läsare på din blogg? :)


SVAR: jag accepterar de som accepterar mig. kvittar om det är läsare på bloggen, på FB eller ute på gatan :)



Sitter i sängen och softar med livet. syrran drog precis hem. förut plockade Dino & gänget upp oss och så stack vi till lindö och fiska. Fattar ni att jag nästan fångade en gädda? man såg hur den hoppa men jag var för snabb med att veva så den nappade aldrig :( riktigt störande haha. (typ första gången jag fiskar förutom när jag var liten och fiskade med papsen)

efter vi hade varit där, tog vi en sväng förbi navestad och sen skjutsade de hem mig och syrran. vi stack in på napoli och köpte världens godaste pizza & gick hem och kolla på skräckfilm. har haft en riktigt skön dag, tack allihopa :)

nu sitter jag som sagt här och gör inte så mycket. kollar på tv och nördar FB bara.
förresten, grattis till Jonathan & Rabe som fyller år idag! :D

här nedan kommer lite bilder ifrån fiskmästaren.. haha











ingen firrefisk :(



MUUUMS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!