DONT KNOW WHAT TO DO

T: Hej jag behöver råd du verkar ju bra på att hjälpa till i saker och ting!
Det är så här att jag tycker om en kille. Förut så vare min kompis som hela tiden sa att å han är så snygg och lalalala när vi såg honom men då var jag så djupt inne i en annan kille..men den här killen som jag tycker om nu när han väl böjade prata med mej så väcktes det liv inom mej. Jag blev intresserad jag ville veta mer om honom, sakta sakta fick jag känslor för honom. Varje gång vi sågs log han mot mej och sa typ nått. En gång när han hade träning satt jag och kollade på för jag väntade på bussen och jag hade själv haft träning innan han. När jag väl satt där så kom han och satte sig med mej flera gånger då han fick vila för sin tränare en gång när han satte sig med mej då sa han att han tyckte jag luktdae gott att jag luktade parfym att jag var parfym då skratta jag och sa att det kanske är nån annan som luktar då tog han upp min väska och sa nej din väska luktar som du, sen sa han plus att när du gick hem förra veckan från din träning så när jag gick hem kände jag fortfarande din lukt vid dörren , då skratta jag. Han var så snäll å gullig när han satt med mej och pratade jag bara log när jag gick hem var så glad i typ två tre dagar. Hans tränare sa även till mej efetr deras träning att jag tror killen gillar dej öppna dej lite för han, haha... men sen sågs vi inte mer har inte sett han sen dess och det var för typ en månad sen...när jag skriver sms till han svarar han nästan aldrig och närhan väl svarar så svarar han efter någa timmar ibland eller efter några minuter och inte socialt. När jag skriver på msn svarar han lite socialre och lite sanbbare. Det finns så sjukt många fina tjejer som gillar han så jag skulle nog inte vara den första han skulle märka av..jag vet inte vad jag ska göra han är i mitt huvud hela tiden ser hans fina leende i mitt huvud hela jävla tiden! Han skriver aldrig till mej det är alltid jag som skriver och alltid är han så osocial...vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp mej!
kram<3


SVAR: Heeello Miss T.  Haha du förklarar era små minnen så sött. blir glad av att läsa de :) nu till problemet. Till att börja med ska du aldrig bry dig om andra tjejer. Du ska inte bry dig om, om du tycker de ser bättre ut än dig, eller har större chans att få han för att DE SER BRA UT. Hallå, utsidan ger bara insidan en chans!! om du inte har ett fint inre, så håller inte utsidan. Never forget that! var aldrig rädd för att du inte är tillräcklig.. Låt ingen annan tjej vara ett hot för dig.

Du kommer att förstå om han är äkta, han kommer ge dig svar, svart på vitt. Det du ska göra är att bara låta honom vara, vill han ha något med dig så kommer han att höra av sig, om han inte vill så har du förstått och lärt dig att alla söta pojkar inte alltid är så söta! Uppfattningen jag får är att du inte är så gammal, så dont worry du har hela livet framför dig att hitta din prins. Låt kärleken komma till dig. puss puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!