CANT STOP THINKING ABOUT HIM

-
hej sötaste selma. har hört av mig till dig ett antal gånger.(känner mig som en stalker, men du e bäst hihi) iaf. jag undrar va ja ska göra? ska snart åka iväg till mitt hemland och killen jag älskar skitver inte till mig eller något? han sa han skulle försöka komma imon för ja ska åka snart men han har inte hört av sig fast han e inne 24/7 på fb.. ja har slutat skriva till han sen igår, försöker vara stark fast ja mina fingrar klias för o skriva. jag e trött på att han nt svarar på mina frågor och ba skämtar med mig. jag kommer sakna att se han inne på fb, o ja vet när ja åker att han kmr ta bort mig o skita i mig. o ja tror han kmr glömma bort mig fast en allt ja gjort för honom.. hjälp, vad ska ja göra? ja behöver vekrligen hjälp mig snälla!



Hej kära du!
Hahah inga problem, hör av dig hur ofta du vill. tack så mycket gumman!
Alltså du säger det själv? han skiter i dig.. Jag menar om han verkligen ville något med dig skulle han kämpa. Han skulle framför allt vilja vara med dig istortsätt hela tiden nu innan du sticker ifrån landet? Om han verkligen tycker om dig borde han bevisa det och kämpa för att få dig må bra. Det han gör nu är bara barnsligt. Han sysslar med barnfasoner, omogen liten pojke. He don't know how to treat a lady.


Felet med kvinnor är att vi låter män styra äver oss. De kan behandla oss som luft, och när dem kommer för att be om förlåtelse, godtar vi ursäkten på 0,05 sek. Men om VI skulle ha behandlat dem som luft skulle de skita i oss och vänta på att vi bad om ursäkt och det skulle inte vara lätt. Vi skulle få be om förlåtelse minst 10 gånger innan de hade godtagit den. Tjejer ger sig för lätt, vi är för svaga.
DÄRFÖR MÅSTE DU STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV!

Skit i honom hur ont i det än gör. Fuck han liksom. Vem är han som ska förstöra dina dagar? Vem är han som ska göra så att dina tårar börjar rinna? Vem fan är han att behandla dig som skit? INGEN. Låt han inte trampa på dig, stå upp för dig själv och tänk att du är stark!

Den dagen han kommer tillbaka och erkänner sina fel, den dagen han kommer tillbaka och bevisar sin kärlek till dig DEN dagen kan du vara snäll mot honom igen. Nu kommer du tänka meeen han kommer ju inte höra av sig.. fiiine fuck han för alltid i så fall. Det bevisar bara att han VERKLIGEN INTE är värd dig :) Hör inte av dig till honom. Bevisa att dig är ingen man leker med. Njut av din resa och kom på andra tankar. När han kommer och om han kommer tillbaka, så gör han det. Ha inga förhoppningar och ta bara dagen som den kommer. Må bra, tänk inte för mycket & sommaren är här, NJUUUT!
Låt inte din energi spillas över skitsaker. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!