Att röka under sin graviditet (Linda Dehlin)

S: Hej! jag vet inte hur nära vän du är med linda (hon som är gravid)men jag såg henne röka igår. och det här är intealls menat som ett påhopp eller något, ag bara undrar vad du tycker om det. tycker det är helt sjukt och så själviskt.. tyvärr.. ha det bra du har en superbra blogg :)


SVAR: hej på dig du! linda är en underbar tjej och jag gillar henne skarpt! fattar helt ärligt inte varför du ställer mig den frågan. varför just mig av alla liksom?
Jag tycker såhär, det är upp till var och en om man vill röka under sin graviditet. Vad jag vet (LÄS: vad JAG vet !) har det inte skadat någon som jag KÄNNER i alla fall. Min mamma rökte under alla sina 3 gaviditeter och det är inga större fel på någon av mig eller mina syskon. Kimpan rökte under sin graviditet och hon födde en underbar son. Jag tycker att linda får bestämma själv om hon vill röka eller inte.

Jag tycker inte att det är fel om man säger så. Jag är säker på att de som röker innan de blir gravida, trappar ner på de när dom är gravida. Jag tror inte att linda röker ett cigg paket dagligen nu. Däremot kommer inte jag röka när jag blir gravid. Eller jag ska försöka att bara skita i det fullt ut. Vet inte varför, men jag har alltid sagt att den dagen jag blir med barn, den dagen slutar jag röka! :)

Grattis till linda & brandon som kommer få ett riktigt mästerverk till barn :)


Kommentarer
Linda Dehlin

Tack så mycket selmis :* <3



Blogg: http://lindaadehlin.blogg.se/
2011-06-07 @ 00:05:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!