18 JUNI 2011 - jag har flyttat hemifrån :)

Hej mina vänner! Vill börja med att säga att jag skriver ifrån telefonen och därför kan jag inte göra mellanrum som jag brukar. Texten blir lång och jobbig men så får det bli med tanke på att jag inte har möjlighet att sitta vid en dator. Det är nämligen så att idag flyttade ja hemifrån :) och jag har inget Internet ännu, ska ringa och greja med det på måndag. Tvkanalerna är heller inte någon höjdare.. Men aka fixa till det så snabbt som möjligt som sagt. Idag har jag fixat och grejat med lägenheten i stort sätt hela dagen. Är helt slut, men mysigt här hemma, det blir det :) ska samla på mig lite mer grejor, så som tavlor och annat som fyller upp ett hem. Det tar sin lilla tid men bra kommer det bli. Eller, Det är redan!! Ligger här i min lilla lya, nydushad och kollar på film. Väntar på att isen i frysen ska bli klara så att jag kan hälla upp ett stort glas.... Vatten. Är jätte törstig ! Kranvattnet är inte tillräckligt kallt huhu :( jag stortrivs i alla fall och idag blir det första natten. Mys! Dagarna som varit har jag umgåtts med min panama queen verro. Hon har sovit hos mig sen hon kom hit. Vi har fiskat, åkt bil halva nätterna, promenerat och snackat skit över flera liter kaffe. Nu är hon på sams krog och super sig redlös hahaa. Okej, ska inte överdriva. Hoppas hon har det skoj min prinsessa hähä. Jag är jätte trött. Se klart filmen och somna. Somna i mitt eget hem, bara mitt :) underbart. God natt allihopa och jag är glad över att ni fortfarande läser trots min usla (katafuckingstrof) uppdatering. Kärlek till er. Puss!

Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)



Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/
2011-06-18 @ 23:56:00
Olivia - Flickan med de Röda skorna

Nice blogg du har :D



Blogg: http://sammels.blogg.se/
2011-06-19 @ 00:24:02
ord blir meningar

hello selma bara några frågor , hur fick du lägenhet m tanke på att du är under 18 och hur har du råd?:) keep it up



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-06-19 @ 01:45:27
ida

varför flytta du hemifrån? :o



2011-06-19 @ 03:56:11
denise

WOOOOOHOOOOOO! fan vad roligt! man blir ju lite svartsjuk nu ;) grattis, grattis, GRATTIS!



2011-06-19 @ 06:42:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!