weeeeeeeeho!

haha hur ska jag veta varför en av er får virus pga min blogg? vet inte hur det kommer sig, sorry!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej! spenderade natten med josse. vi somnade till "bom bom bom now everybody say weeehooo" som vi skrattade. nu står hon i dushen och vi väntar på att A ska komma hit. min kontaktperson var här nyss och vi pratade om lite grejor. har äntligen fått mitt bankomat kort och pengarna rullar in på kontot imorgon HAHA orka överdriva som att det är mycket. men skönt i alla fall! :)

vad dagen har att erbjuda? jaa ni. ingen jävla aning. puss och kram hihi jag är fortfarande deprimerad.

Kommentarer
Anonym

Hur blir d med låten kastriot gjort till dig ? Skulle vi få höra den ? Jag tror att han fortfarande gillar dig. Har sett och hört , Är en orm haha han vet nog att han inte kan få bättre . stå på dig du är stark, ser upp till dig . puss



2011-07-19 @ 00:18:17
Emelie

Jag fick också virus av din blogg :( Häxaaa hahahah <3



Blogg: http://ejohanson.blogg.se/
2011-07-20 @ 17:56:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!