Var hos dig igår

innan jag, r & p stack hem åkte vi förbi danne och tände ljus för honom i minneslunden. du är saknad vännen, ja det är du verkligen. din närvaro fick oss alla att skratta. inom 1-2 månader är vårat "projekt" förmodligen klart och jag hoppas du blir glad över vad vi gjort. mer om det senare.. jag vet att du redan vet vad som håller på att hända, för du ser oss varje dag.. men jag tänkte på alla andra hahaha!
hade bäst danne, du var och är underbar !

när jag kollar på bilden ser du så levande ut, när man kollar på bilder på dig överhuvudtaget så kan man inte förstå att du inte finns kvar med fötterna på jorden. det är så overkligt. du är saknad.


Kommentarer
Göran

Danne hemma i köket.



2011-08-05 @ 17:25:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!