TVÄTTA

jag förstår mig inte på människor, alla gör vi fel. men gång på gång? jag litade på dig förr, tappade förtroendet men gav dig en chans att förklara dig ÄNDÅ. hur svårt kan det vara att stå för det man säger? seriöst alltså. är så himla besviken på dig att det inte finns ord. never wanna see you again. stick åt helvete.

HEJ BLOGGEN!
var tvungen att skriva av mig litegranna sådära. jag började tvätta för en timme sen, så jag ska ner strax igen.. med sista maskinen. sen ska jag hänga upp allt i torkrummet. uft. :( men snart kommer bästa denis hit. så det jämnar väl ut sig haha. idag händer väl inte så mycket skulle jag tro. bara chilla base. nae nu ska jag messa honom och fråga var han håller hus så han kan göra mig sällskap, gillar inte tvättstugor hahaha. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!