TVÄTTA

God morgon!
har precis dammsugat lite, och diskat. verro plingade på hos mig vid 11 imorse, hon behövde sitt leg. ville strypa henne. men somnade om igen och vaknade för en halvtimme sen hähä.

mamsen är påväg hit, hon ska hjälpa mig med tvätten hihi älskar henne. man får mycket bättre kontakt med sina föräldrar när man flyttar hemifrån. (UPPMANAR INGEN ATT FLYTTA HEMIFRÅN) just sayin... :)

nu ska jag dricka kaffe, börjar tvätta om en timme.
hör av mig :)

svar på någon som undrade om hår: jag vet tyvärr inte hur du ska få längre, det enda jag har gjort är att spara & bara klippa topparna några gånger om året HAHA. men nu efter att jag blekt det så har mitt hår slitit som fan. ska kapa av mig mitt långa hår snart, kanske idag :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!