TRUST

denise: jag har lärt mig mycket under de senaste året, jag vet vad jag sysslar med :)

nu har jag käkat och kollat på en film som heter trust, den var faktiskt bra. det handlar om en flicka som är 14 år som pratar med en kille vid namn charlie över internet. han ljuger om sin ålder ett antal gånger och till slut säger han att han är 25, men när de träffas märker flickan att han inte alls är så ung. han är mycket äldre. hon blir kär i honom i alla fall, har sex med honom emot sin vilja.. vill inte berätta mer, men jag grät i slutet. hmm, filmen får 7/10.

snart kommer aurora & nora hit en sväng sen får vi se vad som händer, är rätt seg i kroppen funderar på att kolla på en till film lite senare och sen däcka. puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!