TIPS?

Angelica: Tips på bra filmer? tacksam för svar :)
SVAR: shottas, a walk to remember, taken, i spit on your grave, the fourth kind. kommer inte på några komedier.. kan inte tänka mer just nu huhu :)


kom precis ut ur dushen och känner att min stackars mage börjar kurra lite grann. ska göra mig lite knäckisar och slappa framför tvn. men först, smörja in mig i body lotion. min hud har börjat bli torr. inte bra inte bra!! fan vad tråkig min blogg ser ut utan bilder, orkar verkligen inte lägga in foton.. fuck, magen kurrar verkligen haha måste dra puss! FÖRRESTEN, ni som inte gjort det, checka in Mylifeasponja.blogg.se det är mitt ex lilla syster och hon skulle jätte gärna vilja att ni kollade in hennes blogg :) super cute tjej! (länken öppnas i ett nytt fönster som vanligt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!