time to get some sleep

Har suttit och pratat med kimpan, älskar henne som min egen syster.
ska gå och lägga mig nu, tvättid imorgon kl 14.00. har inte så mycket kläder att köra denna gången med tanke på att jag tvättade för bara några dagar sedan, men nu blir det lakan och sånt också. efter tvätten tänkte jag storstäda. känns som om jag gör det varje dag, men imorgon ska jag städa överallt NOGA! och sedan bädda rent, med nytvättade sängkläder. ÄLSKAR DET.

god natt mina vänner.
vi hörs imorgon igen
puss och kram love you all.

Kommentarer
Kimberly

Du är fantastisk Selma! Du är så duktig, är så stolt över dig. Du är verkligen värd det bästa man kan få/ha. <3 Jag älskar dig lika starkt jag.



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-07-15 @ 09:30:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!