tandläkaren

dagen började med att jag hoppade in i en dush och stack till tandläkaren, min prinsessa följde med mig så snäll som hon är. inte så snäll egentligen, hon tjuvfotade mig haha syns dock inte så mycket. kom ut ifrån tandläkaren med ett lagat hål och fläskläpp, bedövad som aldrig förr haha bedövningen har fortfarande inte släppt trots att den gjordes 11.30, det börjar släppar nu men är fortfarande inte rak på munnen :(

efter tandis tog vi en sväng på stan, köpte med oss istanbul kebab och stack till syrran där även min mami var. käkade och umgicks med dem och sen tog jag och rose spårvagnen hem till mig. vi spelade chicago och drack power king. vid 3 tiden kom min kontaktperson hit och vi gjorde en nätvärkskarta, betalade lite räkningar och nu sitter jag här. funderar på att ta mig en powernap en stund.. är skit seg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!