tack!

Det värmer i hjärtat när ni skriver hur fin och bra min blogg är. Pratar lite med Bäzu på facebook och hon undrade seriöst varför jag inte skriver en bok. VA tänkte jag.. Hon tycker att min blogg är tung, och att det finns något som gör att man vill gå in på den och läsa om och om igen. Hon gav mig så mycket beröm och jag blir verkligen SUPERGLAD av det. Det peppar mig grovt mycket ska ni veta allihop :)



gjorde mig två knäckisar och satte en kastrull med vatten på spisen för att koka ägg men när vattnet börjat koka ångrade jag mig och stängde av spisen och hällde ut vattnet hahaha. sjuk jag är. var dö sugen först, men sen försvann det. tror nog att jag ska lägga mig snart, alarmet ringe 9:30, ska följa med rosii till tandis vid 11 tiden. jävlar vad tandläkarbesök det blivit på sista tiden.

god natt mina vänner så hörs vi imorgon. HADE BÄST PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!