SUPASTAR!

hello angels!
min prinsessa stack precis. här sitter jag med en mask på mitt ansikte, kan inte le snart (pokerface) det spänner ni vet haha. ska snart tvätta av det och sedan checka läget på FB. ska försöka vakna tidigt och dra med mig Katti på en lång morgon promenad.

haha shit vilka stjärnor det finns, verkligen supastars. hala ålar. man kan inte bli mer hal än norrköpingsbor. katafuckingstrof. buuut heey, what to do. det är inte mig folk skrattar åt. borde inte lägga ner min energi på detta men det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, du har förlängt mitt med flera år.


nu ska jag nörda fb. sov så sött mina vänner. MWAH
vi hade inte det bästa, men vi hade mycket som var bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!