söndag - imorgon kommer jag hem

sitter i soffan, nydushad och kollar på någon film där 2pac är med i tungttungt!! haha. har packat min väska för imorgon bär det av till norrköping igen. ska bli skönt att komma hem trots en härlig vecka i huvudstaden. vädret börjar svika mig.. inte alls varmt och soligt mer. fattar inte att det är sommar. snarare höst känner jag. uft.

vi har gjort en hel del bus på verros lillebrorsas kompis som också följde med upp hit. nästan varje natt faktiskt hahahaha.

chili på läpparna.
vi tog en tom coca cola flaska och hällde i soya + massor annat, ställde in det i kylen och väntade på att han skulle ta sig ett glas iskallt coca cola hahahha kan ju säga att jag dog av skratt..
vi har hällt raklödder i hans mun när han sovit.
gjort slut med hans flickvän via sms.. (och ni kan ju tänka er när dem är små, 12 bast att tjejen blev helt förtvivlad)
doppat hans tandborste i toaletten.
.. mer kommer jag faktiskt inte på just nu haha shit stackarn.

det roliga är att han och verros lillebror stack ut på gården första dagen dem kom hit och gissa vad som hände? stackarn blev torterad av några jämngamla killar hahaha. de vred i hans fingrar och grejer.. stackarn hahahahaha....

nae slut på bullshit. nu ska jag nörda fb i hopp om bättre tider. hörs hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!