SÖNDAG

helluuw friends!
igår stack jag och en vän till syrran, där även brorsan befann sig. vi snackade skit, umgicks och skrattade med humörsvängningar. knasig kväll. vi tre promenerade hem vid 5 imorse, mysigt det med :) så glad att brorsan kommer överens med my home boys.. HAHA jani home boys. jaja.

kom hem och stendäckade, eller först kunde jag inte sova för mina jävla grannar pratade högre än högst så jag fick aldrig en lugn stund. men efter ett tag stendäckade jag. super skönt :)

idag gick jag upp vid halv 4, min telefon har ringt fram och tillbaka sen 11 imorse och jag har bara tryckt av ljudet när ALLA ringt. inte svarat på någon, tror jag inte ?! jallafall, när jag vaknade kände jag doften av pyttipanna, så jag sprang ut till köket och kolla om jag hade min kycklingpytt kvar och visst hade jag det! nu är min mage mätt och belåten.

ska strax ta mig en dush och vänta på att D ska komma hit, ska knäcka han på en chicago runda och dricka kaffe. hoppas han inte glömmer att köpa socker bara!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!