PROMENERA

jag sover inte ännu, haha stackars mig som var så trött. drog på mig lite kläder och stack ut och promenerade med en vän, vi gick nog runt hela hageby + navestad, mysigt. när han stack mötte jag upp svartingen & sen kickade vi till löfstad slott. denna gången var jag faktiskt lite mer trygg och orädd, stackars verro tjöt som den fjolla hon är haha.

kom in till stan, skjutsade hem verro och sen stack resten ut och promenera lite till runt hageby. kom precis innanför dörren, dags att krascha i sängen asså. det enda jag gjort idag är att promenera. kolmården i 7 timmar, kom hem, ut promenera, löfstad PROMENERA runt hela skiten Gud vet var vi gick.. kom tillbaka till hageby promenera igen. kommer sova som en fucking prinsessa hihi :)

Sååå skööööööönt det ska bli att lägga sig. ser knappt vad jag skriver nu hahah god natt mina vänner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!