pastasallad mums

nu har berit varit här (kontaktperson). har precis gjort klart salladen, väntar bara på att pastan ska bli klar så att jag kan röra ihop det med creme fresh (kan inte stava) haha och lite sånt gottigottgott.

är inte så speciellt hungrig just nu, men det lär jag bli lite senare. skönt att pastasallad ska vara kallt för jag har gjort en STOR STOR skål, så det räcker och blir över :) ska sätta på ett avsnitt av pretty little liars nu och invänta denis som kommer på besök efter hans träning.

hör av mig mwaa

Kommentarer
amanda

seeelma vilken sida kollar du på pretty little liars??



2011-07-19 @ 23:03:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!