ONSDAG

god morgon mina vänner. jag har vaknat varje timme sen kl 8 imorse, men valde att stiga upp vid 12. idag är det tvätta som gäller, sannis tycker att tvätta är det enda jag pratar om. men jag är smart, nu kör jag bara 2-3 maskiner och sen är jag klar, det är ju skönare än att springa fram och tillbaka ända in i det sista. hähä :) have to beee smart sannis.

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan ringa och väcka verro som är bäst. haha ni märker att jag inte gillar att tvätta ensam? ush, hatar tvättstugor, och jag vet att jag inte är den enda som gör det hihi. har bara tvättat själv 1 gång sen jag flyttade hit. knasigt. hähä. underbara friends som hjälper mig.

nää nu blir säkert kaffet alldeles kolsvart. måste gitta.
haha förresten, märker ni skillnaden? inatt hade jag en galen natt. depreeess. och idag? glad som ingenting, jag kanske fick personen att förstå. whoo knows :)

ny dag nya tag PUSS

Kommentarer
Anonym

får vi se bilder på lägenheten? :)



2011-07-20 @ 17:23:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!