MYLIFEASPONJA

Hello mina vänner!
var nere i tvättstugan för sisådär en halv timme sen så jag ska snart ner igen. det är supervarmt ute idag känns det som eller så kanske det bara är kvavt.. senare ska jag ta mig en promenad med rose & aurii sen får vi se vart dagen tar oss.

kastriots lillasyster Shqiponja har gjort en blogg och hon vill jätte gärna att ni går in och kikar på den. hon är 12 år gammal, snart 13 och skriver om sina händelserika dagar haha. Hon ser ut som en liten prinsessa! klicka HÄR för att komma till hennes blogg.


Kommentarer
shqiponja

Naaaw tack gumman det värmde :) ska komma ihåg att du fyller år och då ska jag gratta dig :)



puss din halv syster ;)



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-07-27 @ 17:07:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!