MY DREAM MAN

efter dagens bravader stack vi till shellmacken för att tanka. det stod en stor bil brevid klyftans. såg en snygg kille komma ut. ville prata med honom men vågade inte, sa till rose "ska haffa hans FB när jag kommer hem". några minuter efter kommer även självaste Dany ut ifrån macken och går mot den stora bilen (vem ska jag nu välja?) jag var bara tvungen att gå ut från bilen och gå fram till honom. kände mig lite som en fjortis för stunden men han var otroligt charmig. min nya prins frågade vart jag hade varit hela hans liv, och när vi skulle gifta oss och vart jag ville åka med honom. så imorgon mina vänner, imorgon sticker jag utomlands och gifter mig med min dröm prins. vanligtvis gillar jag inte svenska killar, men den här dany var fan magisk hahahaha. rose segade med att fota, så jag tjatade lite på henne att hon skulle snabba sig men då hörde jag en VACKER röst som sa "det gör inget, vi har det mysigt här" HAHA jag smälte. min älskling. min prins. halva inne eller vad säger ni? dream on selmiic..

i miss you, see ya tomorrow


Kommentarer
Anonym

va äre sant, kommer ni fortsätta ha kontakt oså nu?



2011-07-09 @ 12:28:38
maja

hahah, gullig. men dany e ej svensk. han e halv polsk halv peruan



2011-07-09 @ 16:48:36
ida

Haha han e inte svensk, han e halv spansk och halv polak :)



2011-07-09 @ 18:34:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!