mobil-blogg oväder

Ni anar inte hur mycket det åsna, blixtrar och regnar här i Norrköping. Har ni oxå oväder? Har nog aldrig varit morgom något liknande förr. Det är verkligen översvämning, blixtarna lyser upp hela himlen och åskan låter högre än nånsin. Jag låg och kollade på en film samtidigt som jaag hoppade till då och då, sen ringde Rose och var livrädd. De plockade upp mig, för jag ville inte va ensam, och så hängde jag med o lämna Peter i klocket. Jag försökte trycka ner hissen men den funkade inte ens. O vägen till klocket var hur lång som helst, vi såg knappt nått, översvämning och nästan vattenplaning. Katafuckingstrof.. Nu ligger jag hemma i min säng igen. Fick springa upp för alla trappor, var livrädd haha. Vädret har lugnat sig lite, hör åskan då och då nu bara.. Ska försöka sova. Skulle behöva ha någon här idag. Nej, nu ska jag se klart filmen och sedan däcka. Puss

Kommentarer
Ord blir meningar

hur mkt det åsna! haha :D



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-07-23 @ 12:17:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!