MÅNDAG

hej sweeties!
vaknade kl 8 idag, stack till tandis men jag kom 5 min försent och fick därmed inte komma in :S Har aldrig hänt mig. de skulle skicka en faktura och en ny tid. äckel tandläkare! när de kommer försent så gör det inget. men när man sitter på en spårvagn och inte kan bestämma farten så får man helt plötsligt värsta skiten. fuck it.

drog en sväng till banken, så nu är det äntligen gjort i alla fall. efter det stack jag till ikea och sedan hem. drog även upp syrran på vägen hem. hon gick precis. vi har druckit kaffe och spelat chicago. jag är HELT DÖD, men denis kommer på besök en sväng. mina ögon vill stängas :(

peace

vill inte ha mytomaner i mitt liv.
du har blivit så liten i mina ögon, så liten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!