MALLANPALLAN!

fick precis ett samtal av söta josse som var med min älskade lillasyster aurora. de vet att jag inte mår så bra och de skulle höra att det var okej med mig. så söta mina små tjejer är. big love till dom ♥

har inte gjort så mycket, en av de få blondiner jag gillar (malin) bad mig fixa hennes blogg och ni vet att jag inte är så duktig på det. men jag gjorde mitt bästa och hon fick även ha samma design som mig, hon gillade den så varför inte :) hon ska köra på en frågestund snart så gå in och ställ en fråga vettja! hon brukar även ha bloppis och sälja sköna kläder. hon skriver om mode och sin pojkvän. klicka HÄR för att komma till hennes blogg! :)

nu ska jag vänta på att J & A hör av sig igen, tror de kommer förbi en stund hihi mys. puss

Kommentarer
.....

Hej. är det skillnad på blondiner & brunetter? Ja menar i sättet att vara med tanke på att malin "är en av de få blondiner du gillar" är det så att du har förutfattade meningar om just blondiner? eller vad handlar det om? förklara dig selma nu är jag allt nyfiken.



2011-07-18 @ 00:13:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!