LÖRDAG

hellu! jag har inte så mycket att skriva om. mår inte så super bra just nu, det har hänt lite grejor och jag känner mig så lost, besviken & arg. det är katafuckingstrof.

vissa av er tyckte jag bröt mycket på videobloggen, jag tyckte inte jag bröt så mycket. kanske för att det var första gången och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga? jag vet inte haha. ska försöka prata tydligare och förbättra min svenska i nästa video. ibland pratar jag grymt bra svenska och ibland blir jag helt fucked up haha.

jo jag är halv svensk och född här i sverige. men jag umgås bara med utlänningar faktiskt. ända sedan jag var liten. haha sorry om ni blev förvånade, but thats who i am.

jag har spenderat gårdagen & natten med världens bästa katti. vi stack precis och träffade morsan en sväng. nu är jag hemma igen, katti cyklade hem och skulle byta om, dusha osv.. sen får vi se vad som händer :)  är så himla seg, blev inte många timmars sömn inatt. antar att det blir lugnt idag. katti ska klippa mig i alla fall, det är en sak som är säker. hej då selmis långa hår :(

jag för några dagar sin i denispenis söta keps



hos bellooshe




Kommentarer
renate ring

sv: aa men det är exakt det jag menar. deee nict med brytning hur ska du annars prata typ ; hallå där allesammans idag har jag sopat golvet i nisses sommarstuga du skall icke alalala.. haha fan gaggar jag om :D



Blogg: http://renatering.blogg.se/
2011-07-16 @ 18:06:44
Denise

Det var faktiskt inte menat som någonting illa, blev bara förvånad så ta inte illa upp :)



2011-07-16 @ 20:27:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!