KOLMÅRDENS DJURPARK

hellu! snoozade en halv timme och gick upp kl 10:30, ställde mig och diska, tog en dush och fixade mig. mitt golv är smutsigt men jag orkar verkligen inte dammsuga, får ta det imorgon.

dagen har varit riktigt bra. vi kom fram till kolmården runt 1 tiden om jag inte minns fel, kollade på delfinshow som var hur bra som helst. fattar inte att dom kan vara så smarta, så duktiga! sen gick vi runt och såg alla andra sjuka djur, åkte linbana över giraffer, lejon, björnar och allt möjligt. en otrolig upplevelse! :) vi stannade och käka och sedan stack vi till tropicariet (stavning?) och kollade på hajar, krokodiler, ormar och apor som gick lösa, de var så tama och gulliga. de hoppade upp på folket och allt möjligt haha skit kul. haha jag åkte även en bergochdal bana som var riktigt rolig hahah ni som känner mig vet att jag H-A-T-A-R karuseller men denna var inte så hög, och den snurrade inte runt så det var faktiskt kul :)

kom hem för en timme sen så det blev en hel dag på djurparken :)

i nästa inlägg tänkte jag svara på en fråga. hörs om en stund, sen kommer bilderna ifrån idag upp också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!