jag tackar för livet.

amanda: seeelma vilken sida kollar du på pretty little liars??
svar: http://www.tvshow7.com

hej darlings!
kom precis innanför dörren. rose, patte & peter plockade upp mig, så följde jag med dem till klocket. chillade base och snackade skit, jenni tittade även förbi. tjej snack på hög nivå haha otroligt roligt.

det känns fan som att vintern är påväg, mina händer är frusna :( sitter med värmefläkten och försöker bli varm mitt i juli, då är det ju illa ?!

ska strax lägga mig i ett bad, borsta tänderna och köra en omgång flux i käften och sen nanna kudden. imorgon är det tvätta som gäller. mindre kul.. but thats life right .. ?

god natt mina vänner, sov så gott. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!