inte min dag.

har varit småirriterad både igår och idag. ush vill bara dö, känner mig sjuk, är sjuk rättare sagt. näsan är igentäppt, min hals har slutat kämpa.. den har gett upp helt och hållet. mitt huvud håller också på att svika mig. och inom kort, även min mage. mensveckan är på g..

på tisdag ska jag till tandläkaren 10:30 fett mysigt att ligga där när man är sjuk, dessutom har jag inte varit där på två hela år. efter tandis ska jag ner till polisen med brorsan för att göra leg. trevligt att tvingas stå rakt, inte göra en min och bli fotad.. återigen när man är sjuk. kill me.

Kommentarer
natha

när ska vi få se din nya lägenhet :O



2011-07-05 @ 12:06:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!