i got you feeling like Oh oh oh oh.

heeello! dagen blev helt okej till slut. tjejerna kom hit och det blev nästan fullt hus :) sen kickade vi ut på en promenix, jag och aurora hamnade hemma hos rose & patte. denis kom över och joina oss och sedan stack vi till folkparken på en promenad. kom precis hem :)

ska alldeles strax borsta tänderna och sedan stupa ner i sängen, alarmet ringer 10:00, sticker till kolmården vid 12 tiden med min kontaktperson. måste diska och dammsuga innan, hatar att ha det orent. mitt kök ser ut som hej kom och hjälp mig. men vad förväntar jag mig efter ett gäng tjejer varit här hahaha. love tooooo myyy gyaaals!

god natt bebisar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!