hemma.

så ni gillade att jag videobloggade? HAHA kändes så skumt att prata med sig själv, ni anar inte hur många jag gjorde. 500 st var för långa, den andra stammade jag på, den tredje gud vet vad. glad att ni tyckte om det i alla fall :D

nu är jag hemma igen. firade ju bella, fick många goda skratt kan jag ju säga.. :) nu ska jag tvätta av mig sminket, dra på min dagliga mask och sedan nörda FB. folk lovar att hämta en, sen när man ringer står man där när sista vagnen slutat gå haha asså shit vilka människor det finns. josse räddade oss dock. tack så mycket hjärtat :D

bilder kommer säkert imorgno. pysss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!