handlat

hellow! vaknade av att svartingen ringde mig vid halv 12. borstade tänderna & klädde på mig snabbare än blixten för att sticka till banken och aktivera kortet. tror ni inte det är "sommarstängt" ? fick flipp. vi fick ta spårvagnen ner till stan och fixa det på banken där. såg ut som en luffare..
vi köpte med oss istanbul kebab hem MUMS. tänker alltid på sannis när jag käkar det nu för tiden HAHA.. efter att vi mättat våra magar chillade vi en stund och sen stack till netto och handla lite. efter netto blev det en tripp till willys och apoteket. nu är jag hemma. skönt. om två timmar kommer min kontaktperson på fika.
haha shit har inte ens packat upp varorna, de ligger i påsarna. HÖRS.

Kommentarer
sannis

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM JAG ÅT MED DET IDAG :D



2011-07-19 @ 20:49:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!