Gränsen är nådd.

Jag känner mig som en tickande bomb. Jag är inte blåst, hör du det? Du kan inte dölja saker för mig, och du vet det. Ändå spelar du så fult spel. Kommer till mig och säger både det ena och det andra, sedan säger du något annat till du vet vem. Varför? varför kan du inte bara stå för vad du säger? Stå för den du är, stå upp för dig själv och för dina känslor,  för dina tankar. Du är så himla falsk att det inte finns ord. Trodde aldrig att jag skulle säga detta om dig, och det är första gången. Men vad falsk du är, en lögnhals.. Jag är så besviken på dig.. Jag talade alltid sanning när du frågade om något. Jag talade sanning överhuvudtaget.

Jag bryr mig inte egentligen, blir bara sårad (besviken, äcklad) på dig när du gång på gång ljuger, och inte bara för mig. Senast i lördags, minns du? Men tro inte att jag kommer ställa upp för en människa som dig igen. Jag trodde du var äkta. Jag litade på dig från botten av mitt hjärta, jag lovade dig att ALLTID finnas för dig.. och det hade jag gjort om du inte betett dig som du gjort. Skyll inte ifrån dig, det är bara DITT fel. Jag berättade allt för dig, eller i alla fall det mesta. Jag är ledsen över att vårat band nu är avkapat. Det känns tungt eftersom att du varit nära mig, MEN jag kan inte acceptera människor som dig i mitt liv. Allt du sa, allt du lovade, allt du gjort för mig rann ut i sanden. Och vet du? I dont even know you anymore. Du är förändrad, någon helt annan person. Du är inte personen jag känt under alla dessa år.

Jag vet att du kommer läsa detta, och jag vet att det kommer gå rakt in i hjärtat på dig OCH JAG VET hur osäker du är på allt som finns runt omkring dig. Men tror du aldrig att jag har varit osäker? inte fan beter jag mig som dig i alla fall. Det finns en gräns, och du har paserat den för länge sen. Jag vill inte att det ska sluta såhär, för du betydde mycket för mig. Men fuck it, du gjorde bort dig. Jag vill inte veta av dig, jag vill inte höra din röst, jag vill inte se dig på stan, jag vill inte känna din doft och jag vill inte ha ditt förlåt.

Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt
tänkte ut en dialog mellan oss och allt
lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen
för har inte glömt vad du, har inte glömt vad du gjort
vad du gjort

IM OVER AND OUT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!