GOD NATT

bad update, i know! stack och handla med rose och lillis i HC, fick med mig en NY keps som var jävligt efterlängtad haha. sen stack jag hem, denis kom hit och knäckte mig på chicago :'( .. vi drack kaffe och sen stack vi förbi brorsan & katti en snabbis hihi.

efter vi varit där mötte vi upp aurii, nora och sandra. stack hem till mig och chilla base. tjejerna förutom aurii stack och sen stack denis. jag och aurora levde livet i min säng haha flög flygplan och grejor vi dog av skratt.

nu ska jag tvätta av sminket och hoppa i säng. imorgon är det tvätta som gäller, sen sticka och handla some new shit. nää, nu skrev verro att hon skulle titta förbi en sväng, det blir nog superbra. men SEN ska jag däcka. natti natti sötisar. nej, nu erbjuder hon sig att köpa MC till oss också MUMS.. fast nu skrev hon att jag skulle följa med.. ooh orkar inte :(






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!