fredag

ligger i sängen medan de andra sitter ute i köket och snackar skit.. passade på att skriva ett inlägg :) idag stack vi till skärholmen och käkade, falafel ♥ och nu är vi hemma igen. vädret är inte det bästa idag. vaknade upp till en molning himmel. det är kvavt ute och så har det småregnat också.

det har gått riktigt fort och om bara några dagar sticker jag hem till norrköping igen. inte för att jag saknar det direkt, men norrköping är alltid hemma så det ska endå bli skönt.

nae nu ska jag sticka ut till köket och se vad de har för sig, tvinga med panama queen ut på en cigg. just de. det var skottlossning här igår haha shit vi satt ute och rökte sedan sprang några killar över gården, några min senare kom snuten. knaas. i norrköping var det också skottlossning. knas knas!!!

aja, vi hörs när vi hörs. puss och kram skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!