FREDAG

helloo!
somnade som sagt sent inatt, vaknade vid 1 tiden av att verro plingade på dörren :) vi gjorde oss en god frukost, tog en cigg, tvättade av mig lite och sedan stack vi till K & D där även syrran var, för att lämna hennes legg & hämta mitt som mamma hade lämnat där. på måndag sticker jag till banken för att göra ett efterlängtat konto så att jag kan få in $$ nånstans.. hähä.

är hemma nu igen, ska strax sticka till HC med rose för att köpa present till A och sedan ska jag hem och dusha. ikväll kanske vi ska möta upp denis en sväng och sedan sticka till stan, det är uppträdanden osv, sen sticker jag, rose och förmodligen verro till klocket för lite häng hos J.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!