en dröm är en dröm och jag lever i en

det blev kyckling och ris, satt fint i min och pojkarnas magar. dem gillade det hihi :) denis stack för några timmar sedan och eldi stack nyss. bästa eldijan sticker till kosovo imorgon så jag får inte se honom på ett tag. super bra kille det där!

nu tänkte jag kolla på ett avsnitt av min serie och sedan stupa ner i sängen. alarmet ringer 8:00 imorgon. ska till tandläkaren och sedan fixa kontokort. efter det blir det en sväng till ikea med D, ska hjälpa han att köpa grejor till sin nya lägenhet. trevlans!

vi hörs imorgon igen mina vänner. sov så gott puss på er!

Kommentarer
ROBERTA

omg ja drömde om dig. Du hade dejt med Danny, och vi satt i vasaparken så kom din kusin hanna och tittade snett på oss alla och jani ville att vi skulle dra därifrån. Sen du gav henne bitchblick och sen minns jag inte för helt plötsligt var jag polis hahahaha



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2011-07-11 @ 12:39:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!