Dünyanin en iyi babasi ♥

märks det att jag saknat bloggen? kan inte slita mig ifrån blogg.se HAHA. vad ska jag skriva denna gången? antagligen inget speciellt, nae tänkte väl det. om intresseblocket antecknar så har jag bara käkat en hamburgare idag. inte likt mig kan jag ju säga. knasigt :)

funderar på om jag ska diska glasen som ligger i köket och sedan ta mig en nattcigg och hoppa i säng. dusha måste jag göra kom jag på. ni vet.. jag har lingonveckan. kan dusha tusen gånger om dagen just den veckan. känner mig så ofräsh annars. eller det gör jag i vilket fall- DEN VECKAN! känner ni igen er tjejer?

nae, ögonen börjar rulla. dags att börja göra sig iordning inför natten.
saknar babishko, han blev så glad över att jag kom in på gymnasiet. så stolt. älskar dig pappa.
funderar starkt på att sticka ner till turkiet innan sommaren är slut. dra med mig en kompis, vara i trabzon ett tag och sedan sticka vidare till nån skön partystad.. det känns verkligen som att jag behöver det. träffa farmor och alla de andra där nere. kärlek ♥

God natt/ Iyi geceler ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!