chicago

god kväll :D dagen har varit rätt skön. FAN det flyger runt en mygga vid datorn och jag lyckas aldrig fånga den. på tal om myggor, jag blev biten minst 500 gånger idag när jag, aurora, josse & denis var ute och promenera.

har haft besök av dem fyra plus nora som var här innan, de käkade upp min pastasallad.. djur :) haha det var nödvändigt, jag har ätit det för mycket och skulle kasta annars. ÄT BARA ÄT ! just det, får inte glömma verro som har tittat in mellan timmarna. jag och josse k*ullade denis på chicago förut, även att han fuskade ;)

är ensam nu, väntar på att rose & patte ska höra av sig, sen ska jag nanna kudden. imorgon ska jag baka med min kontaktperson hihi mysigt.
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!