bröllop ?! ?! ?! ?!

hej pojkar & flickor, allt bra?

jag kom precis hem, sitter och durglar flux och har ansiktsmask. dagen har bestått av häng med R & P, de framtida bröllopsparet. vi har hängt hos rosis mami, hon spådde mig med kort och jag önskar med hela mitt hjärta att jag kunde skriva ner det här, för ni skulle dö - lika mycket som jag dog när allt kom fram. allt hon sa stämde, precis som förr när hon spått mig :) riktigt roligt och spännande.

efter nån timme där stack vi till rosis kusiner & hängde, mycket skratt HAHA de planerade bröllopsfesten, så roligt !! :) hennes amo är bästa HAHA..

nae nu måste jag spotta ut det jag har i käften, det börjar bli skummigt.. ska nörda fb & sedan nanna kudden. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!