blondies

hejsan!
blev lämnad ensam för sisådär en halv timme sen. var grymt kul att tjejerna kom hit. fick mig på bra tankar :) glömde bort allt dåligt hihi tack tjejer. de roliga är att alla 4 var deprimerade HAHA aurora käkade iaf upp all mat. bra där!

la precis på telefonen med lilla harise, alltid kul att prata med honom :) nu tänkte jag svara på en fråga.

Hej. är det skillnad på blondiner & brunetter? Ja menar i sättet att vara med tanke på att malin "är en av de få blondiner du gillar" är det så att du har förutfattade meningar om just blondiner? eller vad handlar det om? förklara dig selma nu är jag allt nyfiken.

svar: hur kunde jag veta att en sån här kommentar skulle dyka upp under just de inlägget? king e jag!! jag drar inte alla över samma kam men de flesta blondiner jag mött har varit dryga och bitchiga, det har satt sina spår och nu gillar jag dem inte. har tjafsat med många blondies, de och jag brukar inte gå ihop och så är det bara! just live with it :) visst finns det undantag, många kan vara trevliga, men som sagt det ligger i psyket HAHA. hoppas du fick svaret du sökte.

Kommentarer
......

tack för ditt svar. Ja dt e ju inte så att jag tog åt mig för jag är inte sj blond. Men av ren nyfikenhet frågade. Alla tycker olika & det är väll tur det.



2011-07-18 @ 23:59:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!