beroendeframkallande

facebook är beroendeframkallande. har sagt det förr och ajg säger det igen, jag är fan beroende precis som alla andra. och äckliga människor fuckar mig på FARKLE. de vinner $$$$$.. vad gör man på facebook egentligen? typ stirrar in i skärmen, väntar på att något nytt ska hända, kollar runt på samma saker om och om igen för att det faktiskt inte finns NÅGOT intressant att se.
på tal om beroendeframkallande.. jag tror att jag börjar bli beroende av power king, har druckit det i stortsätt varje dag, i flera dagar nu. supergott! nej, nu ska jag kika igenom facebook en gång till, såg att min lilla viccan hade skrivit nu, och sedan ta mig en nattcigg och hoppa i säng. GOD NATT IGEN!

Kommentarer
Shqiponja

Du får nog göra om det igen om du gjorde fel såg att du hade varit inne men det är samma blogg desing :)



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-07-29 @ 01:21:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!