bellosh tonight

maten blev supergod. syrran & tugay stack precis och mötte upp brorsan. jag står och rotar i garderoben för fullt efter vilka kläder jag ska ha på mig ikväll. ush, hittar inget som sitter bra känns det som. tjejer alltså..

ikväll sticker jag till klocket för att småfira min fina vän bellosh som fyllde 18 år för två dagar sen. kommer bli kul :) nae, om man skulle borsta tänderna så jag inte stinker vitlök. att borsta och käka tuggummi hjälper ju inte ett dugg, men det känns lite fräshare i alla fall. alla kommer dö ikväll när de får känna vitlöksdoften.. hahah.

hör av mig innan jag går. mwaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!