AURORA OCH NORA

efter mitt filmtittande slog jag på ett avsnitt av pretty little liars men mitt i serien plingade det på dörren och inga mindre än aurora & nora stod utanför dörren. vi har snackat skit, giiirl talk u know och druckit kaffe som kärringar. nu ska jag fortsätta på min serie och hoppas på bättre tider.

shoshkii stack till arboga idag men kanske hinner träffa han på en cigg när han är tillbaka om jag inte däckat :) vi är kungar på tecknet kan jag ju bara säga. vi har inte förlorat en ända gång när vi spelat i lag. teamwork teamwork!!

aja det var allt jag hade på hjärtat för den här gången, puss och kram.

Kommentarer
Angelica

Tips på bra filmer? tacksam för svar :)



2011-07-31 @ 00:17:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!